Hope Street
The sudden arrival of Detective Leila Hussain shakes up Port Devine, but only Inspector Finn O'Hare knows the real reason Leila's been transferred.
The locals are riled up when Detective Constable Leila Hussain arrests an elderly farmer on suspicion of murder.