How Are You Bread
Han Do Woo (Suho), a genius patissier with extraordinary talent, runs a mysterious bakery where his pastries are rumored to grant wishes. Noh Mi Rae (Lee Se Young), a writer for the baking show "Top 3 Bakery Kings", is determined to convince Do Woo to appear on her program. Despite her initial professional pursuit, Mi Rae finds herself increasingly drawn to the enigmatic baker as she attempts to persuade him. Her persistent efforts to secure his participation gradually transform into a potential romantic connection. As their interactions unfold, Mi Rae discovers there might be more to Do Woo than his culinary skills. This is a 2020 Viki Original romantic comedy drama directed by Kim Young Joon.