Hush Hush
After a dangerous encounter at a party, four friends find themselves hurling down a rabbit hole of lies, deceit and secrets. As their safe, privileged world turns dark and dangerous, the secrets they keep become the bond for their survival. An intelligent cop is in pursuit, as the four friends try to keep up this deception.