Ice Cold Killers
Hunting Humans
Robert Hansen was a mild-mannered family man with a passion for hunting. A master at his trade, Hansen sought a more challenging prey - his fellow human. Hansen kidnapped women, set them loose in the Alaskan wilderness, and hunted them down for sport.
The backwoods brush of Chulitna is the perfect spot for rafting, panning for gold, fishing and murder. When one couple is reported missing, troopers discover theyre the victims of cold-blooded murder and must begin a manhunt for the killer.