I'm Sorry
Racist Daughter
Andrea sets up a play date for Amelia and is horrified to learn that her daughter might be racist. Later, Andrea contracts a painful medical condition.
Andrea's friend Kyle is getting weirder with age, so she sets him up with Amelia's preschool teacher. Plus, Andrea's father starts hitting on her married mother.
When Andrea's recently divorced friend asks her to throw a Goddess Party, Andrea does her best to figure out exactly what that is. Plus, a mom at school hires an attractive nanny, and Andrea tries to convince her it's a terrible idea.
Andrea and Mike get self-help books and therapy to make sure their relationship is still on track, and Andrea tries to juggle being a mom and a comedy writer.
When Amelia has questions about different types of families, Andrea looks to expose her to new role models. And suspecting that her brother is about to come out, Andrea tries to prepare her mother but is surprised by her reaction.