Imaginary Mary
Andy considers auditioning for the school musical, so Alice gets really involved and learns the emotional highs and lows of being a parent. Meanwhile, Dora creates her own feminist musical when she doesn't like the underlying message of Andy's show.
Alice wants to meet Ben's friends, but Ben is hesitant. Later, he makes a startling admission after devising a plan to impress her.
Alice faces a dilemma after trying to connect with Dora and turns to Mary and Ben for help. Elsewhere: Ben tags along with Andy, which threatens Andy's unique identity.