In The Arena: Serena Williams
After 27 years in professional tennis, Serena Williams shares a personal account of her most meaningful Grand Slam appearances and deconstructs the milestones of her legendary career. Each episode explores the pivotal moments in Serena’s life on and off the court, illustrating the series of steps that when reflected upon, show the incredible distance traveled over the course of her career.