Influenced Influenced
Influenced is an evolution of the talk show format featuring a panel of top content creators. Hang out with Achieng Agutu, Eyal Booker, Tefi Pessoa, Taryn Delanie Smith and Cyrus Veyssi as they interview your favorite stars, try the latest lifestyle trends, and share their best life hacks. Influenced encompasses all things food, fashion, home, beauty, and wellness.
Whether it's a road trip or a flight around the world, everyone has been bitten by the travel bug! Our hosts share their favorite travel memories. Achieng and Cyrus demonstrate their in-flight beauty routines while Eyal cooks up an easy, on-the-go protein snack for a travel day. Composer and pianist Emily Bear joins the hosts in the studio for an electrifying performance.
Our hosts share the latest trends in entertaining by mixing up cocktails inspired by their exes and cooking up a tasty- Bring Your Own Dish (BYOD) entrees. Tastemade's "Dinner Party People" co-host, Lizzy Mathis visits with a soul roll recipe. Plus, a very special guest joins the couch for an after-hours cocktail.