Initiation
Matias De Stefano guides us through the conscious evolution needed to transcend the nine dimensions that make up our reality. This journey will deepen your understanding of the structure of our shared reality and the importance of your presence.
Unity
In this first episode of Initiation, Matias De Stefano takes us deep into the first dimension where we understand that all existence stems from unity.
In this episode of Initiation, Matias De Stefano takes us into the fourth dimension, as a layer of reality which encompasses all possibilities of experience in the third dimension.
In this episode of Initiation, Matias De Stefano explains that in the sixth dimension we find a realm where our understanding of good and evil dissolves.