Rewired
Dr. Joe Dispenza brings together his many years of research into the brain and human biology to present the latest findings on what is humanly possible for creating massive transformation in our lives.
Introduction to Your Brain
In this episode of Rewired with Dr. Joe Dispenza, he reveals the formula for rewiring your brain and changing your life.
In this episode of Rewired, Dr. Joe Dispenza offers a new scientific view of meditation as a means for transcending the body, environment and time, to reach the sweet spot of being in the present moment.
In this episode of Rewired Joe Dispenza explains how it is possible to overcome the negative consequences of chronic stress.
In this episode of Rewired, Joe Dispenza unleashes the formula for creating a more coherent, integrated, and synchronized brainwave state.
In this episode of Rewired, Joe Dispenza introduces us to the science of Epigenetics, which has proven that emotional states affect genetic expression.