Inside Eats with Rhett & Link
Chipotle
Rhett and Link go inside Chipotle Mexican Grill to find out if your order says anything about you, learn how many possibilities there are for delicious eats, make a big batch of fresh guacamole and attempt to predict customers' perfect Chipotle order.
The Cheesecake Factory
Rhett and Link go behind the scenes at The Cheesecake Factory to find out how their massive menu got so big and how they manage to prepare it all from scratch. The guys also try their hand at cheesecake decoration.
The quest to push ice cream flavors to the limit takes Rhett and Link to Coolhaus, where they taste adventurous creations while blindfolded, learn how ice cream is made and invent their own wild new flavors that risk going too far.
Beyond Meat opens up its labs and innovation kitchen to Rhett and Link, who want to see if plant-based foods can eat like meat. They try classic and innovative dishes with Beyond products and discover the surprising science that makes it all possible.