Jeffrey Dahmer: Mind of a Monster Jeffrey Dahmer: Mind of a Monster
With access to hundreds of pages of police and FBI transcripts and personal testimony from family, friends and survivors, the haunting story of how Jeffrey Dahmer went from shy adolescent to a notorious serial killer and cannibal is revealed.
During the 1970s and 1980s, Jeffrey Dahmer took the lives of at least seventeen young men with great cruelty and devoured parts of their bodies. The second part of the documentary discusses the killer's modus operandi.