Josie and the Pussycats Josie and the Pussycats
The Nemo's a No-No Affair
On their way to Pago Pago for a musical stint, Josie and her companions find themselves in troubled waters when the ship on which they are sailing is torpedoed by Captain Nemoa swarthy scoundrel intent on avenging his great grandfather's name by sinking every ship in the world.
After checking in at the Bombay Tilton Hotel, Alan, Josie and Alexandra are kidnapped by Kaseem, a political usurper who leads a band of hooded scalawags called the Secret Six, and taken to his sanctuary.
The Pussycats search for the Evil Eye, a mysterious figure with hypnotic powers, who has kidnapped Valerie and an Arabian princess.