Just to Meet You
After unexpectedly outliving three husbands, Jiang Nian Nian (Fang Jin) doesn't plan to remarry. Unfortunately, her father and stepmother have other ideas, and arrange for her to marry Ye Lang (Zhang Jing Yun), the illegitimate son of a wealthy man. Nian Nian vows that this will be her final marriage and hopes to find love with her new husband, but there's more to their wedding than she initially thought. In a previous life, Ye Lang was deeply in love with Nian Nian, only to be killed on his wedding day – and although Ye Lang swore revenge upon his rebirth, he couldn't help falling for Nian Nian once again. As Ye Lang and Nian Nian struggle to navigate their past and present feelings for each other, they must also find a way to combat the schemes of other reincarnated people in their lives who seek their downfall.