Juvenile Justice
Arriving at juvenile court, Sim Eun-seok meets the compassionate Cha Tae-ju; the details of a murder case involving an underage killer don't add up.
The search for the truth behind a teenager's injuries leads to painful and hidden revelations; the case is personal for Tae-ju.
A troubling call puts a youth counseling instructor under the judge's microscope; the girls inside her recovery home back up the claims.
Eun-seok and Tae-ju set out to locate the missing girls before harm comes to them; the whistleblower's surprising identity is revealed.
Students from privileged backgrounds are caught up in a scandal that attracts national attention; Kang Won-jung hides a secret.