Killer Contact
Vlad the Impaler: Dracula
The team travels to Transylvania, Romania in search of the most infamous vampire of them all, Vlad Dracula (aka Vlad the Impaler).
The team travels to the United Kingdom to investigate paranormal activity surrounding a historic and elite secret society known as The Hellfire Club.
The team travels to the dense jungles of Belize to investigate a series of paranormal events tied to a 7th century ruthless and cruel Mayan ruler named Lord Smoking Shell.
The team travels into the Atacama Desert, to the old mining town of Humberstone, Chile to investigate why the town was suddenly abandoned overnight.