Klepper
Jordan Klepper travels the U.S. to explore issues and talk to the people fighting for change.
Jordan visits Georgia to see how young undocumented immigrants are pursuing an education despite being banned from enrolling in the state's public universities.
Jordan travels to Mexico to find out why some veterans are getting deported and what activists are doing to raise awareness about the issue.
Jordan meets with Native American activists, politicians and artists to find out why indigenous peoples' struggles are so often overlooked and what we can do to change that.
Jordan and his colleague Kobi Libii embed themselves with two Texan organizations, one white and one black, who use guns as tools for very different kinds of advocacy.