Kountry Wayne: Nostalgia
Nostalgia is full of funny and hilarious moments mixed with the truth. It reminds us of how comedy was back in the day. It gives us that '90s feel-that funny, raw, fun, hard, Def Jam laughter-but at the same time, it holds informational, truthful, and enlightening moments. It's full of laughter, and it's the nostalgia of how you felt back in the day… before AI existed!