La Bruja
Amanda cuts some hair off Jaime's head to cast a spell on him; when the doctor tells Lina Pepe did not make it, she blames Amanda for his death.
Jaime burns the coffee plantations; Amanda tries to bury an amulet in Jaime's property; Claudia tells Leonel she is two months pregnant.
When Leonel tells Claudia he wants a divorce, she replies she plans to leave with Jaime; Lucila comes up with a plan to get Amanda fired.
The Vélez family turn Felipe's offer down; Amanda is reinstated; the doctor finds an undernourished Claudia; Virgelina is jealous.