The House of the Spirits
The House of the Spirits is an eight-episode family saga that follows the lives of revolutionary and resilient women - Clara, the grandmother, Blanca, the daughter, and Alba, the granddaughter - over half a century in a remote, conservative South American country shaped by disaster, class conflict, and magic.