In The US Constitution through History, Professor Eric Berger of the University of Nebraska takes you on a journey through America’s constitutional history. In 24 riveting lectures, unpack the ideas of America’s founding and trace the evolution of those ideas through the schisms of the 19th century, the transformations of the 20th century, and into our present era.