La mujer del diablo
Remember the full season is on VIX. Download the app now! This is the story of an obsession. Love between a psychopath and a woman with Stockholm syndrome. Christ Beltran went crazy for Natalia ever since he saw her, it wasn't a temporary whim.
Secuestro
Cristo Beltran delivers the house of culture during the Villa Clara festivities. Diego proposes to Natalia. In the middle of the proposal Natalia is kidnapped by guys with masks, without revealing the identity of her captor.