La Querida del Centauro
Yolanda Winds Up in the Worst Jail
Yolanda Acosta escapes from prison, hoping to flee with her daughter, but things go disastrously awry when she seeks out her ex "El Perro."
El Centauro Protects Yolanda
Cartel dealer El Centauro offers Yolanda protection and admits that he has thought about her for many years.
When Yolanda refuses to sleep with El Centauro, he retaliates with extreme consequences -- including the withdrawal of his protection.