liar
Narita Misao (Mikami Ai), the youngest team member in a new white-collar job, develops a crush on her line manager Tsukasa Deno (Yuki Furukawa) while working alongside the outspoken Ichikawa Kazuya (Sato Taiki). After a work gathering where Tsukasa doesn't appear, Misao and Kazuya begin exchanging flirtatious text messages, despite Kazuya claiming to have a girlfriend. As their emotional connection deepens, Misao discovers Kazuya is actually engaged, creating a complex web of confusion and guilt. Simultaneously, Tsukasa begins developing feelings for Misao, further complicating her romantic entanglements. This is a 2022 Japanese drama series that was directed by Kumasaka Izuru.