Actress, singer, and entrepreneur Lindsay Lohan will expand her empire on the luxurious island of Mykonos with the launch of her new club, Lohan Beach House - but she won't do it alone.
Welcome to the Beach Club
After closing a turbulent chapter in her life, Lindsay Lohan returns to the spotlight as a powerhouse entrepreneur, introducing the long-awaited series that follows the launch of her third club, Lohan Beach Club in Mykonos.
Disappointed in the performance of the team's first work day, Lindsay calls a meeting to question the group's intentions, leading Aristotle to voice concerns about Brent's offensive antics to Panos.
As the summer crowd heats up, Lindsay brings in new host, Alex, who comes with a strong work ethic to raise the bar for the other VIP hosts, as well as a complicated history with Mike. Meanwhile, Brent makes the grand gesture to win Sara back.
Lindsay has to intervene when Jonitta and Gabi's clashing personalities lead to a shocking altercation, while sexually frustrated Mike and Alex give in to temptation and are forced to decide if there is more to their chemistry than meets the eye.
Lindsay comes to a decision regarding Jonitta and Gabi's altercation, and then decides to bring in two new VIP Hosts to make sure she has assembled the best of the best. New arrival Kailah plants seeds of doubt in Sara's head.