Little Busters!
It Struck Without Warning
The Little Busters hold a pancake party after their first real game. Later, jealousy gets the best of one girl, and Kud ends up a victim of revenge.
The boys scheme to get Riki to confess to Kurugaya with a fireworks displays, while Riki continues to have feelings of de ja vu.