Little Women
As Marmee waits by her husband’s sickbed, the March sisters must learn to cope without their parents. Together they face unrequited love, hurtful rumors, trouble at school and the toll of sickness.
A year has passed and there are new additions to the March family, but there is worry all around as Beth’s health and spirits flag. Amy is chosen over Jo to go on a tour of Europe, and Jo flees to New York to pursue her career.