Livin' Large
Anicya lands an interview and performance at a local radio station, but when the DJs start digging into her personal life and questioning her physical appearance, Anicya bites back with her sass and powerhouse voice.
When Anicya poses for photos at a sexy pin up shoot, insecurities about her recent divorce surface, but with a little encouragement from the photographer, she gets her confidence back.
For his birthday this year, Anthony wants peace and quiet alone with Crystal in beautiful Door County, Wisconsin.
Anicya is ready to start dating again, and with the help (and hindrance) of her family, she meets some interesting men along the way, which results in her vowing to be single for a little while longer.
After dating for seven years, Adam has decided it's time to go all out, rent a helicopter and propose to Danisha, but when things don't go according to plan.