The Westbrooks
#Manager Meltdown
As India and Crystal look to expand their visibility, they clash with their manager. Tempers flare between sister-roommates Morgan and Brooke over their living situation.
While Bree struggles to accept DeVon's nightclub job, family tension heats up over Brooke's relationship with Allan. India sets Crystal up on a blind date.
When Crystal and India hire a new manager, it leads to a showdown between the sisters and Warren. DeVon sets plans in motion to win Bree's heart.
Crystal and India butt heads over a steamy photoshoot. Devon suffers a devastating rejection. Crystal develops a crush.
An invitation to the BET HipHop Awards sparks the sisters' excitement and nerves while Candy and Warren face marriage troubles.