Preach
Prophecy School
Prophetess Taketa challenges Rebecca to demonstrate her prophetic skills with dance. Meanwhile, Angel tells her story and Belinda meets with her protege's mother for the first time.
Belinda orders another prophetess to step it up while Linda challenges Angel to make peace with her estranged son. Rebecca lashes out.
Sparks fly when Belinda tries to make peace with Kelly at a pajama party. Meanwhile, Rebecca needs Taketa’s help deciphering a strange vision about a close friend.