Friends consisting of influential and successful LGBTQ+ celebrities, personalities and entrepreneurs, live, love and pursue their passions in the West Hollywood community.
Curtis gets insight into his acting career while Todrick reaches out to Jaymes. Joey starts wedding planning and Dorion drops a major bombshell. Brad hosts a get together where a heated confrontation threatens to tear friendships apart for good.