Loren & Alexei: After the 90 Days Loren & Alexei: After the 90 Days
As Loren's due date quickly approaches, she and Alexei get ready to become a family of four. The couple takes on a last-minute trip to Israel, mommy and me classes, a babymoon and a frightening trip to the NICU as they embark on life with two under 2!
Loren and Alex have their hands full raising their 1-year-old baby, Shai, and now they are getting ready to bring on baby number two. As if raising two under 2 wasn't stressful enough, Loren learns that Alex is going to Israel without her.
Alex returns home to Israel for the first time in two years, leaving behind a pregnant Loren. As Alex happily reunites with family and friends for a cousin's wedding, Loren struggles with loneliness and taking care of their newly walking toddler.
On his last day in Israel, Alex reveals his plan to bring his parents to America, and Loren's parents may not like it. Meanwhile, Loren meets up with a friend from her pre-baby life and tries to make new friends at a local "Mommy and Me" class.
While Alex takes Shai for swimming lessons, Loren receives some alarming news from the doctor. To keep her mind at ease, Loren spends the day shopping with her mom and planning a mini babymoon with Alex.
With the news that the baby may arrive sooner than expected, Loren and Alex shift gears and decide to go on a local babymoon. Also, the couple still needs to figure out the best way to tell Loren's parents about their plan to move out-of-state.
Loren seeks advice from her psychic while her parents complain to their other daughter about Loren and Alex's potential move out of state. Loren uses all her tricks to get a reluctant Alex to interview doula candidates with her.