Discover a magnificent guide to a magnificent region. Taught by acclaimed Professor Patrick Allitt, these 36 lectures give you an insider’s take on traveling through Great Britain. Whether you’re planning a week-long vacation; a month-long grand tour; or just want to experience England, Scotland, and Wales from afar, this visually immersive course brings Great Britain into your living room.