Los héroes del norte
Nace la Leyenda
Leaving their worries behind and with nothing to lose, the story of five characters joined by destiny and their love to music begins.
Un Puño de Tierra
The Heroes del Norte and the comadre Ignacia escape from Procopio and Perla Alhehi, while Don Eustaquio starts to feel bad about to die.
The Heroes del Norte subscribe in a talent duel organized by the most famous radio station in the town they want to succeed in.
Due to the new debt with Tracalas and without a coin in their pockets, the Heroes del Norte have to go back to the circle.
Zacarias returns happy with his new song Lo Intentamos and decides to be a leader again.