Love Spells
Tied Up
After an already chaotic day ends in custody papers and a car accident, Ana considers tapping into her long-suppressed magical "matchmaking" abilities to keep her family and life together.
The Back Room
While working to track down Ricardo, Ana contemplates taking on her first love spell client. Meanwhile, Olga goes toe-to-toe with her bullies, Armando attempts to toughen up and María is startled at the cemetery.
As the family's struggles continue, María seeks help from a surprising source, and Olga discovers that she has her own direct line to a higher being. Soon after Ana expands her clientele, she's asked to complete a revenge spell.
After learning her children's most startling secrets, Ana takes highly different approaches with Olga and Armando, while María digs into her origins on her own. Later, Ana considers her most personal love spell yet.