LTNS
Woojin and Samuel, a couple with no money, no kids, and no sex, are presented with an pportunity.
As you sow, so shall you reap. Woojin and Samuel begin to reap the rewards of their sins.
Woojin and Samuel are a couple who do bad things to make ends meet and end up in a downward spiral.