Lukkhe
Badnaam (King) wants to build a drug empire to destroy rapper OG (Shivankit Parihar) - the man who ruined his sister Sanober's (Palak Tiwari) life. Inspector Gurbani (Raashii Khanna) wants to end Badnaam's drug gang. She sends Lucky (Lakshvir Saran), a hockey player, undercover into his world. Will Badnaam get his revenge? Or will Gurbani and Lucky bring him down first? Watch Lukkhe to find out.