Magicampers
Magical gardening goes wrong. Darly, Loomis and Dracoon find a powerful magic gem.
Enchanted Gardening; Gem Scouting
Magical gardening goes wrong; Darly, Loomis and Dracoon find a powerful magic gem.
Loomis tries to help Chiffen fly; Harper sets off to discover her magical power.
Strange new critters start appearing all over Magicamp; Harper's harp causes magical problems.