Maiden Holmes
In the sixth century CE, the Qi Kingdom is a land of political intrigue and war. Prince Pei Yan Zhi (Zhang Ling He), a young military prodigy, is defeated in battle and forced to step down from his army leadership by a cunning court opportunist. Feeling betrayed, he goes undercover as a commoner to investigate the palace's hidden machinations. During his quest, he meets Su Ci (Chen Yao), a brilliant female detective, and together they form a close partnership. Joining forces with two other clever sleuths, they work to uncover the truth behind the imperial court's schemes.