Making Stuff
The series follows the adventures of two animated hosts, Wiz and his pal Gears who show young viewers how actual objects they encounter every day are made. The series is shot in HD in real factories, food plants and wherever items such as gelato, chocolate, teddy bears, kayaks, jigsaw puzzles and model trains are made.