Mama June: From Not to Hot
Thin-Tervention
Mama June is blind sided by Sugar Bear's shocking engagement; when a revenge diet fails and a hot date bails, June considers major surgery; the most dramatic total body transformation ever begins.
Operation Tummy Boo Boo
Mama June goes under the knife for her total body transformation. Disaster strikes when June drives blind on a blind date! When she cheats on her new workout program, June gets ambushed!
Mama June reveals shocking results with the help of new trainer, Kenya. Alana keeps a big secret from Mama. June finally meets Sugar Bear's fiance and it does not go well. At all.
Sugar Bear's fiance Jennifer sabotages June's weight loss progress. June goes on a date with the biggest jerk ever! Mama's stress eating sparks surgery dilemma. June and Jennifer go to war over Alana!
Mama June must drop 15 pounds in two weeks! When her junk food stash is exposed, June has a meltdown and is pushed over the edge. Alana and Pumpkin vow to save her, even if it means they must diet too!
A surprise ambush gets June back on track to the most dramatic total body transformation ever! Jennifer drops a wedding bomb. At the final photo shoot reveal, Mama June is unrecognizable!