Manhunt: The Murder of Emily Longley
On 7th May 2011 17-year-old New Zealander, Emily Longley was found dead in the bedroom of her boyfriend, Elliot Turner. The room was spotless, there were no marks on her body and there was no murder weapon. With no obvious cause of death police begin to look into Elliot and quickly uncover a history of jealousy, controlling behaviour and violence towards Emily.