MARGINAL #4 the Animation
On February 13, a new idol unit is born at Pythagoras Production. They are the idols who will deliver their kiss to the ends of the galaxy: "Marginal #4." Its members, Atom Kirihara, Rui Aiba, L Nomura, and R Nomura, put all their effort into their entertainment career for the sake of the fan supporting them! They continue to mature as idols along with the senior unit pulling the entertainmen...