Mario Lopez Saved By The Baby
Mario Lopez lives the life of the ultimate bachelor. Always surrounded by the most beautiful women at the hottest events, he is the man every woman wants and every man wants to be. But he’s about to swap parties for parenthood because Mario and his girlfriend, Courtney Mazza, are having a baby!