Marry Me
Annie gets mad at Jake for his inability to commit -- just as he is about to propose; Annie plans her own proposal in hope of making amends, but more unexpected events occur.
Move Me
Jake moves into Annie's apartment, but Annie feels the stress of sharing her space with someone. Meanwhile, Gil discovers an all-you-can-eat buffet restaurant.
Annie and Jake set out to create a haunted house in their apartment for Halloween, but the trick's on them when a super-mom derails their plans. Elsewhere, Dennah hopes to impress at an exclusive party with her skimpy costume, and Gil and Kay spy on Gil's ex-wife.