Mary McCartney Serves It Up
Mary McCartney, a passionate vegetarian, mom and photographer, opens up her London kitchen to cook family favorites and fabulous vegetarian food that her famous friends adore.
Quick Comfort with Bryan Adams
Music legend Bryan Adams joins Mary McCartney to make super-speedy, plant-based comfort food and answer a quick-fire Q&A.
Grill Time with Celeste
Mary McCartney and music superstar Celeste grill up some out-of-this-world eats that are all vegetarian and all amazing.
Mary McCartney creates a stunning lineup of quick and easy classic eats with her good friend and incredible actor, Jamie Dornan.
Mary McCartney cooks fast and furiously with actor Simone Ashley as they whip up Pad Thai and cocktails in no time.