Reparto Bruce H. Edwards
Finally make sense of the mysteries of precalculus and trigonometry in the company of master educator and award-winning professor Bruce Edwards. In 36 intensively illustrated episodes, he takes you through all the major topics of a typical precalculus course taught in high school or college. You'll gain new insights into functions, complex numbers, matrices, and much more.