Mayo Chiki!
Kinjiro Sakamachi is afraid of women. His life becomes even stranger when he discovers a potentially damning secret about his classmate, Subaru Konoe. They agree that if Kinjiro will keep Subaru’s secret, Subaru will help him overcome his phobia.