Mexicánicos Watch Party
Martín Vaca and the renowned host Javier Poza present and comment on the best stories that passed through the workshop, reliving each moment in a fresh and renewed way.
Martín and Javier invite us to re-watch three of the most spectacular stories that went through the workshop.
Stories of the 63 Ford Pick-Up owned by famous singer Alan Ramírez, the Camaro of Emilio González and the spectacular Limo de Oro.
Martín and Javier review three stories: the conversion of Lupillo Rivera's Pick-Up 56, the Beatle of soccer player La Chofis and the Belair 57.
Martín and Javier take us to relive three stories: Brenda's Ford Raptor, an Auburn made of sheet metal from scratch and the 1916 Ford T.