Mexicánicos without borders
Martin Vaca travels across the northern United States in search of the perfect combination of knowledge, adventure, excitement and teamwork.
Martín arrives in Miami with a clear objective: to meet a genius of customizations, Alex Vega. The Auto Firm is his workshop, where he customizes cars of all kinds and is a favorite of celebrities.
Martin arrives in Los Angeles, the mecca of entertainment, to learn about the latest and greatest in car interior design. He also wants to learn more about how the motor industry is serving the entertainment industry.
Martin gets a car that suits his trip to San Diego: a Tesla Model X. The main motivation for the trip is to delve into the world of electric motors, and there is the first off-road racing car with a completely electric engine.
Martin arrives in Houston with two very clear objectives: to get to know the world of racing in the city and to visit an old friend to see his workshop. His first stop is The Shop Houston, a workshop that prepares racing cars.